reklama

Vyjadrenie k plagiátorstvu

Vďaka svojím verným čitateľom som sa bohužiaľ dozvedela, že moje články (Moje francúzske prázdniny a San Francisco-kvetinové mesto) boli ukradnuté v plnom znení a publikované pod pseudonymami (julinka1122 a lucija1122) na iných webstránkach a portáloch (slovenských, českých a aj svetových) než je blog.sme.sk. Do článkov boli navyše na niektorých portáloch vložené komerčné linky, ktoré vnímam ako poškvrnenie môjho dobrého mena a hrubé porušenie mojich autorských práv.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Po pracnom kontaktovaní administrátorských služieb jednotlivé servery vačšinou stiahli moje články a dotyčné blogy zablokovali. Niektoré však moju výzvu odignorovali a moje články sú stále nelegálne zverejnené na ich stránkach: moje.dama.cz/blog.php?blog=26361, article.wn.com/view/2014/06/07/Skvele_mesto

Moje vyjadrenie k tomuto hanebnému činu plagiátorstva a zneužitia mojej tvorčej práce na komerčné účely je nasledovné: Som výlučným vlastníkom autorských práv k článkom, ktoré uverejňujem na blog.sme.sk. Tieto články sú uverejňované pod mojím celým menom a fotografiou. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som si vedomá rizík internetu ako je jeho anonymita a praktická nekontrolovateľnosť. Napriek tomu považujem spáchaný čin za hlbokú krivosť a podlosť voči mojej osobe. 

Dobrá správa pre mojich čitateľov je, že sa touto zlou skúsenosťou, napriek otraseniu, nenechám odradiť a budem naďalej pokračovať v písaní mojich cestopisov. 

Kristína Gírethová

Kristína Gírethová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Policy Advisor - Aviation Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu